Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Mors Dagspresent!

Av Evalena - 3 maj 2012 12:08

Jag önskar mig ett tårtfat i present på Mors Dag.


Nu behöver jag hjälp med att bestämma vilket som är finast.



IKEA."ARV BRÖLLOP" diameter 29 cm Höjd 22cm

 




eller



LAGERHAUS "DIAMANT" Diameter 27cm och höjd 17cm

 


vilket hade DU valt?


 



bilder hämtade på Ikeas och Lagerhaus hemsidor

 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

3 maj 2012 13:09

Ikeas. Där rymmer du större tårtor, haha

http://cinacarina.blogspot

Evalena

5 maj 2012 00:36

ÄLSKAR STOOOOOORA TÅRTOR!!!
Ikea får det bli ;)
kram

 
Marie

Marie

3 maj 2012 14:32

Båda! Va, måste man välja?? Öhhh, då skulle jag ta IKEA:s:)
Kram♥

http://miruschkas.blogspot.com

Evalena

5 maj 2012 00:35

hahaha jag ska säga till min son;
"jag är din mor, jag kräktes o hade halsbränna för din skull i flera månader...är jag inte VÄRD BÅDA faten?" hahahaha
japp, så snackar en BRA morsa *asgarvar*
kram

 
Cina

Cina

4 maj 2012 13:39

Jag skulle önska mig båda ;)
Om du blinkar lite med ögonen så ska du se att du kan nog få dom båda.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Evalena

5 maj 2012 00:30

hahaha får sätta på lösögonfransarna o fladdra lite med dom ;) för man KAN omöjligt ha för många tårtfat....
kram

 
Ruth

Ruth

4 maj 2012 23:27

Jag skulle onekligen välja det översta, det är stabilare en det andra, det får mig i tankarna att tro det kan välta när man skär i tårtan men den smala foten under, kanske har jag fel, men den översta är nog min favorit.
En trevlig blogg. Hoppas du får en fin helg !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Evalena

5 maj 2012 00:33

hej o tack för att du hjälper mig!! japp, IKEA´s är min favorit också.
Och nu har jag hittat fler små söta saker...så önskelistan kan bli lång ;)
trevlig helg du med!

 
Sara

Sara

5 maj 2012 22:12

Jag hade valt det från Lagerhaus - har själv kollat på det men köpte ett annat då jag aldrig kom iväg dit :-)

Kram Sara

http://SarasDelikatesser

Evalena

5 maj 2012 22:24

jag kan se alla dina underbara cupcakes på det, ska du veta! ;) mums!
jag ska ta en sväng till Lagerhaus redan imorgon inför Mors Dag så jag har sett det irl ;)
kramar

 
Tosca

Tosca

12 maj 2012 18:50

Bra tips..
Annars brukar jag oftast kolla in här: http://presenttillmamma.se/

http://presenttillmamma.se

Evalena

12 maj 2012 22:41

Kanon!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards