Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Lola´s Cupcakes på Selfridges smakar MUMS!!!

Av Evalena - 18 mars 2012 14:55

Alla pratar om Hummingbirds Bakery och deras cupcakes, att det är ett MÅSTE om man besöker London.

Men jag läste på en del bloggar innan vi for att LOLA`S faktiskt är "snäppet bättre", så gissa vart vi gick?


Vi passade på inne på Selfridges när vi var där. Började blarra tårtor med tjejerna och fick fota med vår VÄRDELÖSA fickkamera (något vi INTE fick vid PIERRE HERME´s MACARONESMONTER) *töntigt*

 


önskar att vi hade haft med min riktiga kamera, så ni fått se färgerna ordentligt... MUMS!!!

 


det fanns också fyrkantiga godsaker också som fick oss att dregla....

 


Men vi valde efter LÅNG tid, dessa. två med red velvet, milk chocolate, carrot! (någon gick o slängde med kassen så därav geggan överallt ;)

 

Tjejerna mitt emot Lola´s! Jättegulliga (den ena hade varit i Sverige en hel del o roat sig) ;)

 

 


 


jamen det var lite mer "suddiga" bilder.


härlig söndag på er!!!


 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

18 mars 2012 20:37

Oj vilka smarriga saker! Jag skulle ha värsta beslutångesten där ;)
Kram

http://cinacarina.blogspot

Evalena

18 mars 2012 20:48

ja det var bara förnamnet.... suck ;)
men de vi valde var himmelska!!!
kram

 
Britt

Britt

18 mars 2012 21:55

Det ser ut som ett ställe jag måste besöka och smaka mig igenom ett antal bakverk. Stort plus att personalen verkar så urtrevliga.

http://brittsbetraktelser.blogspot.com

Evalena

18 mars 2012 22:00

Åh ja, jag kan hänga på för jag måste dit igen ;)
ja dom flesta engelsmän/kvinnor är så otroligt rara!!

 
Cina

Cina

20 mars 2012 08:56

Ohhhh så mycket gott tror jag måste hämta en handduk och torka bort dreglet runt munnen.....ja jag äter just nu med ögonen.
Vill smaka allt!
Önskar dig en fin tisdag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ama de casa

Ama de casa

20 mars 2012 10:07

Det är nästan så att jag blir sugen på att baka. Men bara nästan. För jag vet hur illa det kommer att sluta ;-)

http://amacasa.wordpress.com

Evalena

21 mars 2012 23:25

Men hej frun!! Jamen OM du bakar så MÅSTE du höra av dig för det vore det ultimata tecknet på att jag kan inspirera människor ;)
Då kommer jag börja tro på allt möjligt!!
O jag är SÄKER på att du skulle göra storverk! ;) kram o hoppas allt e bra!

 
Nellie-Sockertussen

Nellie-Sockertussen

22 mars 2012 21:32


Jag har en tävling på min sida som jag tror att du skulle gilla ;)

http://sockertussen.blogspot.se/2012/03/vinn-en-whoopie-matta-macaron-matta.html

http://sockertussen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards