Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

HOCKEYTÅRTA

Av Evalena - 9 mars 2012 15:49

Ja så va det dags för en kompis son, Jacob att fylla 10år!


Han spelar Hockey och det var ett roligt tema (men ack så...."inte enkelt" ) ;)

Jag gjorde min egen tolkning på hockeyklubba o skrillor eftersom jag aldrig varit i närheten av sånt  




   


 


 


Vaniljbottnar

fyllda med en helt underbar jordgubbsmousse (lägger ut recept senare

chokladfluff

spacklad med vaniljsmörkräm

täckt med sockerpasta

dekorerad med sp o marsipan

 
 
Cina

Cina

9 mars 2012 16:40

HELT FANTASTISKA tårtor du gör.
Jag är mycket impad vad du kan åstakomma.
UNDERBART!
Killen kommer bli supernöjd!
Ha en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Evalena

9 mars 2012 20:59

gulle dig! tack!
Om du visste va glad jag blir av allt fint du skriver, o peppar mig!
kram o fin helg till dig med!

 
Marie

Marie

9 mars 2012 16:45

För att inte ha varit i närheten av skridskor och klubba, så har du verkligen lyckats fånga dem på pricken!
Jättefin tårta och den verkar ju vara HUR god som helst:)
Kram♥

http://miruschkas.blogspot.com

Evalena

9 mars 2012 20:57

Åh Tack! jag fick googla (tack gud för internet) ;)
(jag har ju åkt skriller i min barndom mn dom var ju vita o graciösa...) hihihi
Klubban gjorde jag nog om 6 ggr tror jag o slet bort stora delar av mitt hår som vanligt men jag är nöjd med slutresultatet o det är ju det roligaste.
Jag hoppas den är ggooooooooooood ;)
kramar o ha en fin helg

 
Martina

Martina

10 mars 2012 11:11

Jag tycker att skridskorna blev väldigt fina :)

http://www.sockerflinga.se

Evalena

10 mars 2012 11:40

Tack snälla! (snörena var hemska att göra) men jag ska köpa en pincett så tror jag sånt där "pill" blir lite enklare ;)
men kul var det! ;)

 
Ingen bild

Ulrika

15 mars 2012 15:52

Hej vilka jättefina tårtor du gör hockeytårtan var kanon vad glad hockeykillen ska bli så roligt å gå in å titta på dina fina tårtor å bakverk du är jätte duktig..

Evalena

17 mars 2012 01:48

JÄTTETACK!!! jag blir SÅ glad!
Ja hans mamma sa att han blev nöjd ;) det var så kul att göra den. Jag är ju fortfarande grön så varje tårta är ju "ny" för mig.
Välkommen igen!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards