Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Bakshopping på Nyköpingsbro...

Av Evalena - 7 mars 2012 20:58

ja...jag kan förstå att rubriken verkar lite märklig men det är sant ;)


ikväll skulle jag hämta sambon i Nyköping som kom från Cinderellaspelningar och då drog jag mig till minnes att det fanns en godisaffär på just NYKÖPINGSBRO.

(det finns ju MASSOR av godisaffärer i Norrköping också så ni undrar säkert VARFÖR den där är så speciell)


MEN dom har mini-nonstop   


HUR underbara är inte dom att dekorera cupcakes med, att ha I kakdegar, att ha på tårtor osv...


Jag sprang in och slet åt mig en påse o tänkte "dom här väger ju inget, så jag tar en hel del)


   


men OJ, det var visst ett helt kilo... hahahahahahaha 79:-


 


men tänk va mcket roligt jag ska ha med dessa sötnosar!!!   




(Sari, visst var det du som undrade vart man kunde hitta dessa?)




 
 
Ingen bild

Sarilainen

7 mars 2012 21:40

Det var jag!! :D
Då måste jag planera in en tripp till Stockholm (guuuud, vad jobbigt! ;)) så att jag kan ta kafferast (med tillhörande wienerbröd, så klart) på Nyköpingsbro. Tack för tipset, sweetiedarling <3

Evalena

7 mars 2012 22:52

haahahaha japp, o 7.90 hg!
Ta med stora plånkan!!

(o ja...wienerbrood, stora som...) ;)
p&k

 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

7 mars 2012 22:01

Wow!! Vilken godispåse!!

http://cinacarina.blogspot

Evalena

7 mars 2012 22:53

Den du!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards