Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Testa Lovefilm gratis i 2 månader du också

Av Evalena - 27 februari 2012 11:51

Det här har inget med bakning att göra MEN jag heter ju "bakeand F-U-N" och detta är FUN!!

Riktigt fun!!

Jag vill nämligen ge er chansen att testa LOVEFILM gratis i två månader, så som jag gör just nu - via BUZZADOR


Det är SÅ suveränt!

vi har varit sjuka ganska mycket den här hösten till o från och då kan det knappast bli lättare eller bättre än att få hem filmer direkt i brevlådan. Sedan kunna ha filmerna så länge vi vill, o sen bara lägga dom på lådan igen när vi är klara...och vips...så får man nya igen från listan man själv gör inne på LOVEfilm.se.


Nu kan ni gå in och registrera er för 2 gratis månader på LOVEFILM.se och använd då koden:  " van1201 "


lycka till!!

 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

27 februari 2012 12:36

Det låter smidigt med film som kommer hem till en. Gratis dessutom är ju gott ;)
Kram kram

http://cinacarina.blogspot

Evalena

27 februari 2012 12:56

Det är kanon! o gratis e JÄTTEGOTT! hahaha kram

 
Britt

Britt

28 februari 2012 22:21

Jag är också Buzzador plus att jag redan är kund hos LoveFilm sedan 1 år tillbaka. Det är ett mycket smidigt sätt att hyra film och jag behöver aldrig fundera över när filmerna skulle vara tillbaka. I Love!

http://brittsbetraktelser.blogspot.com

Evalena

29 februari 2012 09:28

ja visst är det kanon!
jag ÄLSKAR att slippa åka fram o tillbaka till videoaffären!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards