Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Ikea Shopping

Av Evalena - 8 februari 2012 19:22

Var i Linköping en sväng idag och gled in på IKEA en snabbis.

Finns ALLTID nåt man behöver där ;)


 


Nu ska jag baka fyrkantiga tårtbottnar så det sjunger om det!

LEGOTÅRTA beställd till helgens kalas. Kuuuuuuul!!!

 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

8 februari 2012 19:47

Oj vad det kalasas här! Trevligt!
Jag är lite avis på dom som kan bara svänga in på Ikea eller Gekås lite så där snabbt. Vi har ju döööö långt....

http://cinacarina.blogspot.com

Evalena

8 februari 2012 20:53

Ja, jo det är klart. Vart/hur långt har ni till närmaste IKEA då? (är det Sundsvall har jag för mig jag sett hos någon av er?)
Men GEKÅS är alldeles GALET långt från mig med TYVÄRR (eller kanske bra förresten, så man inte gör sig ruinerad) ;) Jag har en känsla av att jag skulle "glida in där" ganska ofta om det låg närmre ;)
kramar

 
Ingen bild

pysseliten

8 februari 2012 21:18

kul med lego tårta jag vill med fylla år ;)
Blir det hjärttårta på tisdag ?

Evalena

8 februari 2012 21:32

oops,.... den dagen hade jag visst glömt ;)
Bra, nu fick jag en idé....hmm...

 
Martina

Martina

9 februari 2012 11:11

Legotårtor är så häftiga tycker jag. Det ska bli roligt att få se din sen när den är klar :) Du får berätta vad du tycker om ikeas marsipan sen, jag har läst att den inte var så god.

http://www.sockerflinga.se

Evalena

9 februari 2012 12:56

Ja, nu håller vi tummarna för jag är verkligen inte så "haj" på lego ;)
Japp, jag tänkte färga den i lite olika färger. Lovar att recensera sen!
ha en fin dag o TACK för att du tittar in!

 
Carro

Carro

9 februari 2012 18:02

Svar: Tack vad du är rar. Jag tänkte mer när jag åkte "Är jag tokig, ELLER?" ;) Så det är ju bra att någon tycker jag är cool. Haha.
Kram going och trevlig helg

http://Carropiiz.blogg.se

 
Sara

Sara

12 februari 2012 21:26

Hej hopp, va du är duktig som bakar så!! Köpte en likadan fyrkantig form på Ikea - perfekt att baka brownies i & när man vill halvera recept :-)

Kram Sara

http://www.sarasdelikatesser.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards