Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

En sån UNDERBAR present!

Av Evalena - 28 januari 2012 12:57

Lång historia kort;


Min sambo spelar i dansband. Och imorse när jag vaknade så hade han med sig en paket hem till mig från gårdagens spelning.

En alldeles fantastisk kvinna som heter Anne, som brukar dansa till dem, hade skickat med en present...till MIG!!


ÅH VAD GLAD JAG BLEV!!!

Och hur kan man träffa SÅ rätt? (jag har inga formar i silikon, men har velat ha hur länge som helst.)

Och rosa.........   

Bland de sötaste jag sett faktiskt!!!


 


och en superfin receptbok...med MASSOR av härliga recept!

 


Ja, vad ska jag säga?


Jag önskar och hoppas Anne, att jag får bjuda dig på en sån här cupcake snart!



TACK från hela mitt hjärta!

kram


(nu får ni ursäkta mig, jag måste gå o baka...)   

 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

28 januari 2012 16:13

Så rart av henne!! Passar ju ganska bra till dig det där ;)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

Evalena

28 januari 2012 19:24

ja det kunde inte bli bättre! Supergulligt!!
kram

 
Coquina

Coquina

28 januari 2012 16:13

Vilken jättefin present, jag gav en likadan till min syster i julklapp =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

http://coquina.blogg.se

Evalena

28 januari 2012 19:26

ja den var toppenfin, jag blev helt överrumplad!
Japp, jag kommer in o kollar!

 
Ingen bild

Anne Ö

28 januari 2012 16:37

Jättekul att Du tyckte om min lilla present:) Jaa vad kul det skulle vara att få smaka något av dina fantastiska bakverk. Jag har ju följd dig ganska många år, först som "Dansbandsfrun" som jag verkligen älskade, och nu din fantastiska bakblogg. Min önskan är att få träffa dig " på riktigt IRL", jag har ju bara sett dig på avstånd en gång på Birka Paradise, hoppas att du kanske kan åka med på Birka den 26mars för då ska jag åka och dansa till MB:s.
Lycka till med din nya bakmaskin och även med cupcakes.
KRAM Anne

Evalena

28 januari 2012 19:20

Jag blev SUPERGLAD! Ja det vore jättekul att ses, jag hade lite småplaner på att åka igår med lilleman en sväng men det var lite praktiska detaljer det föll på.
Ska kolla upp Birka 26e! stor kram från några som legat på köksgolvet ikväll o spelat bil-memory ;)

 
Ingen bild

pysseliten

28 januari 2012 19:16

ja där ser du du är bäst :))) bättre än mannen alltså annars hoppas hon på goda cupcakes som mannen bakat :)) ha en bra kväll själv jobbar ja .Vi måste ses snart Kram

Evalena

28 januari 2012 19:23

Hahaha ja tur att jag är bättre än han på att baka, o han på gitarr o inte tvärtom ;)
Men vi lär ha så många snart att han får ta med ett lass o dela ut till publiken en danskväll...
Ja, vi måste bestämma nåt! kram

 
Britt

Britt

28 januari 2012 21:05

Vilken härlig present...till dig...till mig hade det varit slöseri om de inte varit fyllda med färdig cupcake. Jag kan inte baka!

http://brittsbetraktelser.blogspot.com

Evalena

28 januari 2012 21:12

Ja visst var det perfekt! jag blev så himla glad! jamen du är ju säkert bra på något annat! ;) kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards