Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Japp, nu äger jag en köksmaskin!!!!!!

Av Evalena - 26 januari 2012 20:08

Hahaha... jag förstår att de som inte känner som jag eller delar min passion för bakning tycker att jag är lite knasig som känner mig ÖVERLCKLIG nu när jag äntligen har hittat MIN maskin!


Jag hade nästan bestämt mig för en Kenwood, med stark motor och rymlig "bytta" men i samma sekund som grabbarna fick se denna skönhet (den lilla är nästintill besatt av rött) så beseglades mitt öde ;)


 


och nu när jag läst på nätet att denna maskin har fått "bäst-i-test" på många ställen så kan jag nu kasta mig i kartongen och hälsa vår nya familjemedlem välkommen ;)


I´m SO HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!



 
 
Ingen bild

pysseliten

26 januari 2012 21:56

så najs nu kan du baka för fulla hus .Kolla länken jag skicka på fejjan om du inte har sett den .Kram

Evalena

27 januari 2012 08:44

japp, nu kan jag baka ÄNNU mer ;)
ja jag såg den tack snälla! kram

 
Cina

Cina

27 januari 2012 09:09

WOW vilken stilig sak du skaffat röd o grann.
Hoppas du blir nöjd.
Kanske har du vart uppe i natt och testat den....vem vet ;)
Nu blir det bageri hemma kan jag tro.
Ja det har du ju haft tidigare oxå men det blir så mycket lättare nu.

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Evalena

27 januari 2012 09:14

visst är den fin? ;)
Jag hade planerat att vara uppe länge o bekanta mig med min nye vän, men SLOCKNADE totalt när jag nattade sonen ;)
så nu är jag redo, på morgonen! nu du...
Nu blir det bak på högsta nivå! hahaha
kram o detsamma!

 
Carro

Carro

28 januari 2012 11:15

Men åååh vad roligt! :D

http://Carropiiz.blogg.se

Evalena

28 januari 2012 12:45

Jadu NU blir det å baka här ska du veta ;) ;)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards