Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Jag är på gång...

Av Evalena - 10 januari 2012 14:10

Jag är "spelänka" den här veckan med tusen saker att göra så jag har inte lika mycker tid att baka 


MEN om en stund skall jag faktiskt bjuda er på nybakta macroner, så håll ut en stund till.



 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

10 januari 2012 17:23

Synd att det inte är smak dator :)

http://cinacarina.blogspot.com

Evalena

10 januari 2012 17:58

hahaha ska kolla med BLOGGPLATSEN om det kan ordnas ;)
kram

 
Marsipanfreak

Marsipanfreak

10 januari 2012 18:12

Hej Evalena!
Jag brukar handla på en underbar liten tårtaffär vid namn Jane Asher, den ligger i områdert Sputh Kensington. Det heter även stopp stället vid tuben man hoppar av. När ska du åka dit? Och hur länge? :)
Jag flyttar till London imorgon och är mer än gärna till hjälp:)
Kram kram, Sabina!

http://marsipanfreak.blogspot.com

Evalena

10 januari 2012 18:24

Oh vad glad jag blev nu!! Tack för svaret, jag hittade hennes hemsida men hann inte kolla igår så det blir kvällslektyren ;)
Gissa om jag ska dit, jag har redan kollat hur man åker dit... ;)
Har inte bestämt om jag ska åka i slutet av januari eller februari. Vi brukar bo runt Marble Arch eller Marylebone o så blir det nog nu med. Jag blev beroende av din blogg igårkväll så jag tänkte lägga in den i min länklista, går bra va?
Jag är MER än impad av dig, du är ju en riktig konstnär!!!
(jag fick tips om att gå i vanliga mataffärer o leta bakprodukter också i London. Det ligger ju inga direkt i city men jag ska köpa ett Oystercard direkt vid ankomst, var så säker)
Gud så ljuvligt att flytta dit! Hoppas du hittar nåt coolt jobb direkt, men om de ser dina tårtor så lär det inte bli några problem. Tack igen söta du, o jag ska tänka på dig imorgon ;) kram Evalena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evalena - 13 december 2012 11:56

Det är så mkt som händer just nu, så det får bli en liten paus. KRAM ...

Av Evalena - 6 december 2012 15:29

Som jag har ältat och vridit på det fram&tillbaka.... Ska jag ansöka eller inte?   Många av mina kompisar hotar med att "om du inte söker så gör vi det åt dig"   så nu sitter jag o väljer ut lite bilder på mina bakverk.   Ja, jag SKA sö...

Av Evalena - 5 december 2012 20:12

Tror jag är den enda som inte bakat lussekatter ännu i år, om man får tro facebooks alla bilder... MEN vi gillar varken torra bullar, saffransmaken (så mkt) eller äckliga russin... men så idag fick jag ett ryck när snön vräkte ner, jag hade ju...

Av Evalena - 2 december 2012 17:55

Oj vad roligt jag hade igårkväll när jag skulle göra i ordning två fulla plåtar med mini-cupcakes. Dekorationerna var över hela köket när jag var klar.... Spritsar med olika frostingar, strössel i alla möjliga former o färger o MUMS, va svårt det...

Av Evalena - 30 november 2012 12:40

En killbekant fyller 40 idag, och ville ha två väldigt enkla tårtor att bjuda på. Och jag fick fria händer så jag passade på att testa lite guld och silver. (nu råkade jag bränna min hand mellan de båda två dekoreringarna så den bruna tårtan fick b...

Presentation


Jag ÄLSKAR att baka! Tårtor, bullar, kakor och bröd. Här lägger jag ut resultaten och en del recept, lite tips o förhoppningsvis kan just DU hitta inspiration! Mitt motto är "enkelt och kul"

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards